پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228993
راي منفي مجلس به افزايش 50 درصدي حامل هاي انرژي/ پيشنهاد نمايندگان مجلس به دولت: سهميه بندي يا افزايش 10 تا 20 درصدي
تاریخ انتشار : 1396/10/13 09:37:50
نمایش : 1508
نائب رئيس کميسيون انرژي مجلس با اشاره به تظاهرات و اغتشاشاتي که در برخي از شهرهاي کشور رخ داد، اظهارداشت: تظاهرات و تجمعاتي در برخي از شهر ها به بهانه هاي اقتصادي در کشور بوجود آمد ولي در شعار هاي خود ايتدا مسائل اقتصادي را شعار مي دادند اما بعد از آن شعار هاي معترضين سمت و سوي سياسي به خود گرفت و دست به تخريب اموال عمومي زدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هدايت الله خادمي، نائب رئيس کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به تظاهرات و اغتشاشاتي که در برخي از شهرهاي کشور رخ داد، اظهارداشت: تظاهرات و تجمعاتي در برخي از شهر ها به بهانه هاي اقتصادي در کشور بوجود آمد ولي در شعار هاي خود ابتدا مسائل اقتصادي را شعار مي دادند اما بعد از آن شعار هاي معترضين سمت و سوي سياسي به خود گرفت و دست به تخريب اموال عمومي زدند.

 

وي ادامه داد: اينها تمام عواملي بودند که از خارج کشور هدايت مي شدند و کساني هستند که ماهيت آنها با نظام جمهوري اسلامي معلوم است ؛ عربستان ، امريکا و ساير کشور هاي معاند از طريق ارسال پيام در فضاي مجازي ليدري اين تظاهرات را بر عهده داشتند چرا که قدرت منطقه اي ايران آنان را عصباني کرده است و براي ايجاد خلل در نظم کشور دست به هر اقدامي مي زنند .

 

نائب رئيس کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: کسي منکر مسائل اقتصادي و معيشتي مردم در کشور نيست ولي اگر حرف يا اعتراضي است بايد از طريق قانوني صورت پذيرد نه اينکه دست به تظاهرات و اغتشاش بزنند و اموال عمومي مردم را از بين ببرند و خسارت اقتصادي براي مردم ايجاد کنند.

 

خادمي با اشاره به افزايش قيمت برخي از اجناس و اقلام در کشور خاطر نشان کرد: مردم از افزايش قيمت برخي موارد از قبيل حامل هاي انرژي نگران بوده اند براي همين امر نمايندگان مجلس به افزايش 50 درصدي قيمت حامل هاي انرژي در کشور راي منفي دادند و با اين امر مخالفت کردند تا نظام اقتصادي مردم در ثبات و ارامش خود باقي بماند.

 

وي ادامه داد: بعد از مخالفت و راي منفي دراين باره نمايندگان طرح سهميه بندي را به دولت پيشنهاد داده اند و همچنين موضوع افزايش کمتر از 50 درصد يعني 10 تا 20 درصدي را به دولت داده اند ؛ بنابراين احتمال اجراي راه حل دوم در کشور بيشتر است.

 

نماينده مردم ايذه همچنان در خصوص وضعيت شهرستان ايذه گفت: عده اي در يک دو روز گذشته در شهرستان ايذه دست به تظاهرات و تجمعات غير قانوني زدند که اين امر توسط نيروهاي انتظامي در همان موقع جمع آوري شد و امروز هم مردم در امنيت کامل در شهر به امور خود مشغول هستند و هيچ نگراني متوجه مردم کشور نيست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html